torsdag den 11. juni 2009

Kurset

Vi gik i fem dage, rundt om Bornholm i urets retning. Øen er ca. 120 km. i omkreds. Jeg vil skyde på at vi gik 60-70 km. ialt.

Dagsturene så sådan ud:

  • Hasle Lystskov - Hellig Peder
  • Vang havn - Hammershus og videre rundt langs kysten til Allinge
  • Helligdomsklipperne - Gudhjem
  • Saltuna - Svaneke
  • Nexø - Dueodde
Dagligt var vi på tur i 71/2 time og vi gik langt det meste af tiden. Jeg snakkede med en på 76 år – hun mente selv hun var alderspræsidenten, men jeg synes virkelig hun klarede det godt. Hvis jeg kan gennemføre sådan en tur om knap 30 år, så vil jeg være meget stolt!

1 kommentar:

  1. Hvor ser det spændende ud jeres sommerkursus.Jeg skulle bare se efter et kursus her til vinter på Bornholm da jeg 10 juni blev overfaldet med et cirkelspark og nu efter 3 måneder kan gå med en krykke.Det er spændende som fotohandler gennem 55 år at opleve så megen farveglæde og fortællelyst.Synd at jeg ikke var med på jeres sommerkursus det har absolut været en skøn tid.Jeg skulle blot ind på DVL hjemmesiden for at finde et kursus i en GARMIN E-TREX vandre GPS,men det findes vist kun 13 juni og da befandt jeg mig i en MR scanner med en pådraget stor discus prolaps men jeg kommer stærkt igen særlig efter at have set dine videoer og smukke collager det er pragtfuldt for en fotohandler gennem 55 år der ser det meste gennem et objektiv så det næste bliver et vinterkursus hvis ikke fysioterapien slår bremserne i og siger at jeg slal vente til sommer.Bornholm trækker specielt i mig da jeg havde fornøjelsen af at være sergent fra 1964til 1966 i 2 år på Almegårds Kaserne så jeg fik set en del af Bornholm og har da også gået BORNHOLM RUNDT flere gange sammen med 500 glade vandrere i 3 dage,men egentlig ville jeg blot sige at jeg er utroligt glad for at jeg lige så alle dine billeder.Stor og varm sensommerhilsen fra en glad vandrefugl på 65 år Preben Holst,Dragør,Dagdriverbanden,Lyngby.

    SvarSlet